Reklamace
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zboží v poškozeném obalu nepřebírejte a o také situaci nás neprodleně informujte.
PODMÍNKY REKLAMACE
Na naše zboží Vám dáváme záruku 2 roky. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Jako záruční list slouží daňový doklad/ faktura. Záruka se vztahuje na všechny zjevné i skryté vady zboží - vady, které jsou neslučitelné s funkčností zboží a jeho užitnými vlastnostmi. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku běžného opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji tedy reklamovat.
Postup reklamace
1) Pošlete formulář určený k uplatnění reklamace na email: obchod@ucenijeradost.cz s nadepsaným předmětem - "Reklamace"
2) Vyčkejte na potvrzení a vyjádření k reklamaci
3) Podle charakteru závady se dohodneme dál, zda vám vrátíme peníze nebo pošleme k vám svoz pro zboží určené k reklamaci (na detailech se už domluvíme)
Vše vyřešíme nejdéle do 30 dnů, ale pevně doufám, že tuto službu potřebovat nebudeme :-)